gmzshn 7de uyanır öğlen 2 gibi uyur. 12 de uyusa aslında işlerim daha kolay olur böyle olunca dışarıya çıkamıyorum başka yerde uyutmaya alıştırmadım hiç. Misafirliğe veya dışarıya gidemiyorum hiç
Fulyy gmzshn 7.45 gibi kalkıyor benim iştem geliş saatime bağlı 12 bucuk ya da 1 buçuk arasında uyuyo 3 e kadar filan evet sizin bebiş ters zamanda uyuyormus
limonzeytinmom gmzshn 8.00 9.00 arası uyanıyor 2 kızım var 32 ve 5 aylıklar. 13.00 gibi uyutuyorum öğlen uykularına. Eğer dısarı cıkacak sak bu saatler esneklik kazanabiliyor gec veya erken gibi ama genelde 15.00 i gecmiyor ayda 1 2 falan oluyor mecbur kalırsam
beyzzsenturkk_ gmzshn 9 da uyanır 1 de uyur 3 de kalkar akşam 9 da tekrar uyur sabah 10-11 gibi uyanıyor işte en erken 9
Mrvsmt2502 gmzshn kaç yaşında? 25 aylık kızım 7 8 qrası uyanır 12.30 13 gibi uyur 1.5 saat sınra uyandırırım akşamda 20 21 arası uyumuş olur
deleted20517 gmzshn sabay 7.30 uyandı bugün şimdi yatağına koydum çıktım odadan uyumasını bekliyorum(23 aylık)normalde de öğlen 1 de yatağa koyuyorum 15 dk falan içinde uyuyor,bazen uyumamak için direniyor sabırla bekliyorum uyuması için.
Mrvsmt2502 gmzshn öğle uykusunu başka yerde uyutuyorum ama akşam uykusu hep evde gezmiyorum çocuğumdan kıymetli değil 🥰