Ay biraz iç dökmeli olucak bunları da ağlayarak yazıyorum. Belki size kolaymış gibi gelecek ama birikti artık bende. Hamileliğim çok zordu. Doğumumda zor oldu normal doğum yaptım ama bebeğim ters geldi. Daha sonra yanlış tutturma olduğu için mememde yara oldu. Sabrettim geçecek dedim ağzındaki sütle iyileşecek dedim mastit geçirdim günlerce sıtma yaşadım. Nerdeyse 4 gün boyunca bebeğime bakamadım sıtmada kaldığım için kayınvalidem baktı. O halde sağıp verdim sütümü bebeğime. 3 ay oldu hala ağrı ve acı içinde emziriyorum. Açık yaralarım kapandı ama süt incisiydi bilmem neydi hassassiyeti hala bitmedi. Emzirmek benim için bir eziyet. Acıkacak diye ödüm kopuyor. Son zamanda daha az kilo aldığı için mama başlamamı istedi doktor ama bebeğim hiç bir mamayı kabul etmediği için daha sık emzirmem gerekti ve bende emzirdim. Dün gece emzirirken o kadar canım yandı ki. Ağlayarak emzirdim bebeğime yansımasın diye uğraştım hep. Kim ne dediyse onu denedim. Yok tahin yağı yok kantoron yağı yok zeytinyağı yok lanolin yok lansinoh yok hametan yani bildiğiniz tüüüm alternatif tüm kozmetikleri de denedim. Hiç biri fayda etmedi. Çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum. Onu memeden kesmek istemiyorum o zaman mutlu olmayacağım. Bunu diyen de var. Sabretmeye çalışıyorum ek gıdaya geçtiğimiz de belki hafifler diyorum umut ediyorum. Dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏼