ela2103 2 ay dolunca kanamam basladi sezeryan dogum yapmıştım bi kac gun sürdü ust degisecek kadar bi aşırı kanamaydi sonra bitti bi kac gun sonra suan tekrar birden geldi kanama ve agrili yine nedir bu yasayan bilen var mi ya
ela2103 tubasd arasinda cok bisey yok yani hesap yapmadim çünkü beklemedigim biseydi 40 kontrolu evet yapildi
ela2103 mombarbie_ durdurakli regl mi olur ki bi kac gun bolca kanama oldu bitti aradan bi kac gun gecti bugun tekrar bi kanama basladi ve ağrılı cok
mombarbie_ ela2103 düzensizlik olmuş olabilir birde doğum sonrası ilk regl olduğu icin bu kadar yoğun olmuş olabilir yinede doktora danismakta fayda var
ahsen57 Benmde doğumdan önce kanamam normaldi szeryan doğumdan sonra adet dönemlerimde çok kanamam oluyor ama normal dediler blmiorm
ahsen57 ela2103 yani ağrılı degl ama benmde çok kanamam oluyor günde 3 4 pedden fzla gidiyordu etrafmdakiler dogmdan snra için temzleniyor derler bana ben gtmedm o yuzdn
ela2103 ahsen57 bence gozukmekte fayda var cunku emziriyorum ben emzirirken aşırı kan normal değilmiş