Sevgili anneler merhaba
Bebeğim 2 ay 24 günlük. 10 günlük iken sarılık oldu ve hala geçmedi. Tüm testleri yapıldı uzayan anne sütü sarılığı sıkıntı yok dedi doktorumuz. İlk zamanlar saat başı emzirdim 1 ay dan sonra 2 saatte bir 40 ı çıkınca 3 saatte bir. Geceleri alarm kurup uyandırıp emziriyordum. Kilo alımı vs gayet iyi. Son 2 haftadır uyandırmayı kestim. Kızım da maşallah uyanmıyor geceleri. Saat 10-11 gibi gece uykusuna geçiş yapabiliyoruz. Son emzirip yatırıyorum. Sabah 6 da uyanıyor. Sizce normal mi? Gece yinede uyandırıp emzireyim mi? Doktorlar gece uykusunun da çok önemli olduğunu söyleyip duruyorlar. Bu uyku düzenini bozmaktan da korkuyorum açıkçası. Sizler nasıl ilerlediniz bu süreçte?