Seraaaap
Yeterki sayids cisli ve diskili bezi varsa ve kiko alimi normalse doyuyordur benim bebegim 2 aylik sadece anne sutu aliyo gecen isim vardi yengeme biraktim 130 cc sut vermis dusun icmis kusmamis da ama kilo alimi da bezleri de normal huysuzluk yapmiyo takma kafaya bebeklerin emme refleksinden dolayi oyle bol bol emzir bebegini bol sutlu gunler ))