Her yıl uzunca gideriz yazlığa,böyle peynirdir zeytindir ıvır zıvırı gidiş tarihi belli olduğu için bitiriririz bir daha almam.Buzluktakileri hiç ellemem birşey olmuyor elektirik gitse bile içerdekiler hemen çözülmüyor 2 gün boyunca gelmezse sıkıtnı başlar kısa kesintilerden korkma.Soğukluk yetiyor onlara.Bazı kuru baklagilleri dolaba koyarım.Gerisi yerinde durur birşey olmadı hiç.Dolapta sadece peynirdir yoğurttur ,sebze meyvedir bırakmayın gidene kadar tüketin.Kovid zamanı 9 ay gelmedik biz hiçbirşey olmamıştı.