10 buçuk aylık bebeğim var kızlar siz yemek sıralamasını nasıl yapıyorsunuz mesela sabah öğle ikindi akşam olarak neler yediriyorsunuz meyve püresi mesela hangi öğünde yedirirsiniz ben sabah kahvaltı öğlen köfte veya sebzeli pilav çorba felan ikindi arası meyve püresi akşam da bizim yediğimiz yemeklerden yediriyorum sıra olarak düzgün mu sizce fikir olsun 🌸