Remziyeyldz çok güzel olmuşşş😍 bir an çoçukluğumu anımsattı küçükken yağmur yağarken balkonda oturup toprak kokusu doldururdu her tarafı bende bahçeyi izlerdim pıt pıt yağmur sesi o huzurlu hafif rüzgar ile gelen toprağın kokusu bir an aynı şeyi yaşadım gibi oldum şuan teşekkürler ederim en güzel anılarımı anımsattığın için ❤🦋🌸Rabbim hep mutlu anların keyfini süreceğin yer olsun bu köşe 🥹❤🥰