Merhaba herkese eşimle tartışıyorduk bebek ağladığə için kucağıma aldım ses tonumuz normaldi ama eşim birden bağırmaya başladı kızım 2 aylık kucağımda zıpladı resmen daha sonradan katılırcasıma ağladı eşimde susmadı bi türlü hemen odadan çıkardım ama çok korkmuşdu ağlaması devam etti bi şekilde susturdum daha sonra uyudu yemeğini yedi şimdide garip şekilfe sessiz bkşey olurmu diye çok korkuyorum