Kızlar selam tadım sürecine başlayacağız malum yoğurttan başlanmam söylendi. Ama ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olur musunuz? Henüz tadım süreci olduğu için küçük küçük beslenmeler olacak biliyorsunuz acaba yoğurt mayalamak yerine activia neon veya hazır iyi bir markanın yoğurtunu tattırabilir miyim siz bu süreçte nasıl ilerlediniz