Fatiss çok geçmiş olsun canım cok zor ayrılması bende yaşadım🥹aynı 11 haftalıktı benımkıde,ben özele gidiyodum dr"m yaptı kürtajı bana çatalda genel aneztezi verilerek yapıldı hiçbişey görmedim,bı saatlık işlem hemen taburcu edıyolar,genel anestezi bende kusma yaptı akşama kdr kendıme gelemedim midem kusa kusa bi hal oldum,kanaman oluyo,yaşadıgın durum cok zor evet ama kendini toplamaya bak pozitif ol en önemlısı korunma ilişkiye girerken,ben ıkı ay sonra hamıle kaldım hic bu kdr cabuk beklemıyodum,inş herşey istedigin gibi olur,kucagıma cocugumu aldım ama burnunum diregi sızladı okurkn🥹cennette bi cocugum daha benı bekliyo,senınde öyle rabbım cok aratmasın inş🙏🏻