RB2023 ben dyson v10 absolite modelini aldım aşırı memnunum. Çekiş gücü, hafifliği, sesi de diğer süpürgelere oranla çok çok az. Yer de kaplamıyor. Kuzenim Philips ıslak kuru olanı aldı çok yer kaplıyor diye şikayetçi ve çok hantal bi süpürge. Dyson hem hafif hem de yer kaplamıyor.