Cigdem61 evet 4 saat dolunca denicem ben de. Şimdiye kadar hiç 180 görmedim zar zor 120 içinebilmişliğim var ki 7 aylık yani. Benim de öyleydi ek gıdaya ilk başladığında böyle güldürüp ağzını açınca koyuyordum ve içine biraz pekmez koyup tatlandırıp denedim öyle öyle alıştı yani şu an 7 aylık yeni yeni alışıyor o yüzden ek gıda için telaş etmeyin 7 ay civarı alışıyorlar