Gokturkk Merhaba hanımlar Temmuz’un sonunda abimin düğünü var o zaman 6.5 aylık hamile olacağım karnım baya çıkık olacak yani ona uygun abiye olan var mı satan acaba sonra bir daha giyinmeyeceğim için sıfır almak istemiyorum. bu arada açığım
Tugcebyrk Gokturkk merhaba bende 6 aylık hamileyken giydiğim bir abiyem vardı düşünürseniz dolap ve gardropstada satış için koymuştum
elifclk2506 Gokturkk Gucci marka midi boy hafif yırtmaçlı siyah bir abiye var fiyatı 900 lira isterseniz fotoğraf atabilirim bende oğluma hamileyken görümcemin düğününde giymiştim
Gokturkk Tugcebyrk favoriledim önümüzdeki ay sonu gibi karnım nasıl olur ona göre bakacam artık bir de ben şimdi 65 kiloyum o zaman daha da artmış olur zaten kaç kiloya kadar olur acaba
Tugcebyrk Gokturkk göğüsten aşağısı bol geldiği için rahat bir elbiseydi 70 kiloya kadar olur diye düşünüyorum
Buseespi elifclk2506 satmak istediğiniz başka abiyeler varmı acaba bende düğün için abiye arıyorum da