Arkadaşlar kendimde begenmedigim ve rahatsız olduğum bi konudan bahsetmek istiyorum konu ne olursa olsun sinirlenince kendimi ifade edemeyince ağlama tutuyor beni ellerim falan titriyor dudaklarım titriyor dışardan bakınca belki korkuyormus gibi gözüküyor olabilir ama korkudan dedip aslında sinirden oluyor bunlar ve önüne gecemiyorum sizce psikologa gitmeli miyim bunun bı tedavisi var mıdır