Merhabalar aranızda bu durumu yaşayan var mı diye bir yazmak istedim süt koku olarak normal ama tat olarak ekşi ve sağım yapılmadan da böyle yapıp buzdolabında saklama gibi bir durumumuz da yok bu neden oldu anlamıyorum bebek içmek istemiyor sigara kullanımı var bebek 4 aylık ancak daha yeni bu durum ile karşılaşıyoruz tavsiye edeceğiniz veya ### önerebileceğiniz bir şey var mı