silaa66 benim kızım 9 aylık kendi doktorumuzdan farklı bir doktora gittim baş çevresi küçük dedi izlenim altında olsun dedi korkuttu beni, kendi doktorumuz ise şimdiye kadar hiç öyle birşey söylemedi bize hepte ölçerdi sonrasında kendi doktorumuza söylediğimde senin çocuğun sağlıklı mı göz teması kuruyor mu gelişimi iyi mi diye kızmıştı paniklemeye gerek yok koca kafalı bebeklerde geliyor onlarda izlenim altında oluyor bu çocuğun baktığın zaman orantılı mı kafası orantılı 1-2 cm sorun mu diyip bana kızmıştı benimde bebeğim çok zayıf hiçbir şekilde kilo almıyor ne ek gıda ne anne sütü iştahlı bırakın canı sağ olsun zaten gerçekten anormal bir sorun olsa çocuğunuzun hal hareketinden bile ölçümlerde de anlaşılırdı beyin gelişimi sıkıntılı olurdu demişti doktorum da