Merhaba anneler biraz iç dökmek ve aynı durumda olanlarla duygularimi paylasmak istedim.Annelik gercekten cok guzel ama bi o kadar zor bir şeymiş. 3 aylik bebegim 1 ay annemle baktik ve şuan sabahlari uzun gun için endişeyle uyaniyorum. Eşim iş için 7.30 da evden cikiyor aksam 7 de geliyor ve uzuun bir gun boyu bebegimle yalniz kaliyoruz. Hem sosyal hayattan bu kadar kopmak hemde fiziksel yorgunluk gercekten cok zormus. Bazen bir daha eskisi gibi hiç olamayacakmiş hissi , kendime vakit ayiramamak caresiz hissettiriyor. Sizler bu surecte psikolojinizi korumayi nasil basardiniz neler yaptiniz ogrenip denemek isterim :)