Merhabalar. 20 aylık ikiz erkek bebeklerim var. Bi tanesi dün bi anda topallamaya başladı.. Ağlamıyor, bacağında her hangi bir morarma şişme yok her yerini kontrol ettim. Dün hemen acile götürdük hem röntgen hem kan tahlili verdik ama hiç bişey görünmüyor. Sabah olunca geçer diye umut ediyordum ama sabah kalktık yine aynı yürüyor. Böyle bi sey başına gelen var mı ne yapacağımı şaşırdım çok üzgünüm