naz003 Kizlarr dogumdan sonra saclari dokulmeye baslayan oldumu benim hic saclarm dokulmezdm dogumdan sonra asiri dokulmeye basladi acaba normalmi
sweetasya naz003 normal diye biliyorum. İki doğumumda da üç ay sonra dökülmeler başladı. Çözüm bulabilen var mı acaba
HeeSenCokBiliyon naz003 normal ya hamilelikte kullanılan vitaminlerden dökülme olmuyordu bende de ama 3 ay olcak doğum yapalı aşırı bi dökğlme var şu an
Ecekus_mom Çok fena dökülüyor hamileyken hiç dökülmemişti intikam alırcasına dökülüyor tutam tutam maalesef. Evin her yerinde saç kıllarım var, temizliği de ayrı bir dert :((
nnoktaa naz003 soru yanlış. Doğumdan sonra saçları dökülmeyen var mı desek daha doğru olur 😂 çoğumuzun dökülüyor. Ben şu ana kadar hiç Aaa saçım dökülmüyor diyenle karşılaşmadım 😂 bir de multivitamin kullanıyorum. Kullanmasam vay halime 😂
elmacekirdegii naz003 hamileyken dökülmeyen saçlar dökülüyor. Ayrıca hormonlar da çok alt üst olduğu için onun da etkisi oluyor. Normal bir süreç. Çok kötü dökülmüştü benim öbek öbek saç gelirdi duşta giderden kaç kere saç toplardım benim 4 ay kadar sürdü sonra hamilelik öncesi miktarına geri döndü dökülmesi.