Azizbebek hahahaha aşkım diyor oğlumda hatta askım askım de bana sen benim herseyimsin güzel annem diyor romantik erkekkkkk hahahahha yaş 3,5😀Aşk kokularım çok güzelsiniz vs diyorum 2ogluma da büyük olan öğrenmiş.Bir ara da sen benim karımsın diyordu sonra öğrettik kocan Ahmet bende canın oğlun diyor 😀🥰🥰