Kızlar merhaba, pazar gunu urfadan istanbula gidicem. Kucuklugumden beri cok fazla bir ucak korkum var hatta en son gidisimde bayilmistim kizimla tekken sakinlestiriciler de ise yaramiyor. Herkes diyor bebege yazik ucakla git ama kendimi asla sakinlestiremiyorum kizima da yansiyor o da hic durmuyor. Otobusle gitsem cok mu zorlanirim sizce kardesim de gelicek yardima