dile Selam cnm anneler. 2 5 aylık bebeğim var emziriyorum. Sürekli sık sık fakat dünden beri sol göğsümde bi şey var alt tarafımda elime top gibi bi şey geliyor. Asla yumuşamıyor ben anlamadım cnm çok yanıyor inanılmaz acıyor ya var mı böyle yaşayan
mihriban0 dile çok geçmiş olsun 🥺 büyük ihtimalle mastit olmuşsunuz ateşiniz de yükseliyor mu Sıcak suyla duş alın ve o bölgeye hafif hafif masaj yapın bu bayağı rahatlatıyor ve o göğüsten daha çok emzirin
tuanaberil dile her zaman yaşadığım bir durum 😔 siz ılık bir duş alıp o bölgeye sağıyormuş gibi masaj yapın buz kompresi yapın ve o göğsünüzden daha çok emzirin, bunları ne zaman yapsam geçiyor çok şükür..
nnoktaa dile her şişlik mastit değildir endişelenmeyin. Süt bezesi olmuş olabilir. Emzirin ve sağım yapın. Geçtiğimiz haftalarda bunu sık yaşadığım için genel cerrahiye gittim. Emzirir ya da sağım yaparken narince masaj yapın dedi doktor. Duşta hafif öne eğilip memenize masaj yapın.
dile mihriban0 Allah Allah birdenbire olunur mu ya ? Sık sık emziriyordum çünkü . Ne olur peki doktora gitsem antibiyotik mi başlatır
mihriban0 dile maalesef olabiliyor sırasıyla düzenli bir şekilde emzirdiğim halde bende de olmuştu doktorlar bol bol emzir deyip gönderiyor bi tanıdığıma öyle demişti evde kendi uyguladığınız yöntemler fayda etmezse ve çok zorlanırsanız ancak öyle gidin