Arkadaşlar yardımmm.. aralıklı oruç yapıyorum iyi de gidiyor ama sabah uyandığımda karnım düzken öğünümü yemeye başlayınca karnım inanılmaz şişiyor. Gaz problemi de yaşıyorum. Karnım 4 aylık gibi şişiyor.Tuvalete çıkmakta sorun yaşamıyorum.Ama gazı ve şişliği hissediyorum. Takviye probiyotik kullanmasam emin olamadım. Bana yardımcı okur musun lütfen