Bebeğim 1 haftadır diş çıkarıyor çok kötü pişik oldu kıpkırmızı ve kapardi hep her altını açtığımda ılık suyla yıkayıp yarım saat falan açık tutuyorum Bepanthol travazol sudocrem incia hametol bunları 1 haftadır denedim hiç bir çözümü yok daha da kapardi başına böyle birşey gelen var mı lütfen yardım edin