Benim bebeğim de 40 günlük, enfeksiyondan dolayı antibiyotik kullandık. Antibiyotik kullanımı alerjiye yatkınlaştırıyormus. Süt alerjisi semptomları başladı ilaçtan sonra. Belki sizde de aynı durum olmuştur. Biz zimaks ve flagyl kullanmıştık ilaç olarak