Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay 3 günlük. Normalde de geceleri 3-4 kere uyanan bir bebek öyle deliksiz uyumuyor ama son bir haftadır 10 kere kalkıyorumdur. Gözler kapalı kendini uyandırmaya çalışır gibi hareket ediyor. poposuna hafif vurup pışpış yapıyorum uyuyamazsa emziriyorum genelde uykusuna geri dönüyor ama neden bu kadar sık uyanıyor anlamadım. Derdi olsa ağlar ağlamıyor da. Bu durumu yaşayan var mı?