Merhabalar,
Bu gönderiyi elim kalbimde yazıyorum. Bebeğim 15 günlük bugüne kadar iştahı gayet iyiydi. En son tek öğünde çoğunlukla 90 cc olmak üzere anne sütü alıyordu ancak dün akşamdan beri 50-60 cc mama alıyor sadece anne sütü asla içiremiyorız. Perşembe doktora gideceğiz zaten o kadar anne sütü almasına rağmen 10. Gün kontrolünde doğum kilosuna ulaşamamıştı, şimdi daha da kilo verecek çok kötü haldeyim sizin başınıza geldi mi, geldiyse nasıl aştınız?