Hanımlar bebikim 14 aylık sürekli katı besleniyor, yani kendi mamasını içiyor suyuda çok içiyor seviyor, ama mesela bi çorba yapıyorum hafif katı yapıyorum doyurucu olsun diye, ee mesela pilav makarna yada biz ne yersek o normal yemekler işte genelde bu yani, vişne suyu yapmıştım sevmedi ekşi şeyleri pek sevmiyor ayranda sevmiyor, böyle gün içinde biraz sulu şeyler yesin istiyorum ama neler yapabilirim, kahvaltıda felan bazıları kara dut özüydü sanırım onları sulandırıp veriyorlar ya acaba öyle şeyler versem ne önerirsiniz? Yada hoşaf felan mı yapsam aslında kabızlığı felan yok kakasınıda rahat yapıyor ama bana çok katı besleniyor geldi yoğurt felanda çok yemez az yer bazende meyveli yaparım, süt için erken diye düşünüyorum erken olmasa meyveli sütler yaparım evde ama erken, sulu yemek sulu içecek tarifleriniz varsa alabilirim şimdiden teşekkür ederim 🎀