Dokuzkasimbebesi son 2,3 haftadır var başını geriye atarak uyuyor düzelttiğim zaman ağlıyor dönüyor dönüyor uyumuyor gece 27373837 kaç kere uyanıyor napaxağaımı şaşırdım
3kedili2bebekli Dokuzkasimbebesi benim de 6.5 aylık bebeklerim ikisi de öyle uyuyor biri uyuyunca düzeltiyor kendini diğeri daha da geri atıyor refluleri var ama ben bunu öyle daha rahat ediyorlar demek ki diye düşünüyordum
yagmure17 Dokuzkasimbebesi benimki 8 aylık gazı olduğu zaman oyle uyuyor tesadüf mü yoksa o sebepten mi bilmiyorum ama rahat edemese zaten uyanır diye ellemiyorum
rsy Dokuzkasimbebesi benim bebeğimde 7 buçuk aylık ve bende öyle uyudugunu fark ettim fazla geriye atıyor
rsy Dokuzkasimbebesi bizde de çok kusma vardı ama bilmiyorum neden yapıyor ek gıdaya geçince biraz gecmisti
3kedili2bebekli Dokuzkasimbebesi rahat olmasa uyumazlar ya çünkü baya sağa dönüyor sola dönüyor yüzüstü dönüyor geri atıyor en son öyle uyuyorlar
yagmure17 Dokuzkasimbebesi bazı bebeklerde malesef 🥲 biz hala gaz sancıları yaşıyoruz her zaman kendi çıkaramıyor bu sebeptende sürekli uyanıyor gece. Aslında düzelmeye başlamıştı ama sürünmeye başlayınca tekrar gaz sancıları başladı 🥲
jap Dokuzkasimbebesi benim kızımda öyle yatıyodu ama aşırı kusması olmadı hiç. Reflü kaynaklı oluyo genelde dedi dr ilaçta vermedi. Büyüdükçe yapmamaya başladı
ozgeyenigul Dokuzkasimbebesi reflünün en belirgin belirtisi. İlle şiddetli kusma olmasına gerek yok. İnt ten diğer belirtileri de okuyun.