Arkadaslar ilk kez uçak yolculugu yapacağız oğlum
ile, bilet almadık ama en uygun olanı standart olandan alacağız da bagaj 15 el valizi 8 diyor
Bizde de kabin boy valizin orta boyu var acaba nasıl yapmak gerekiyor? Yoksa 2 kisilik bilet alacağız ya 30+ 16 olarak mi olacak bi yardin edin yoksa oğlumla ikimizde ayrı mi valiz ve el valizi yapayım ? Birde neleri almazlar onları da yazar mısınız ?
Kg geçerse artı ödemesi nasıl oluyor