biee23 benim kızım 10 aylık yürüdü ama doktorumuz çıplak ayak her zaman daha iyi olur dedi kış ayiydi evdeydik 1 yaşında aldım vicco ortopedik ayakkabı 3 cocuk doktorunun onerisi ile 1 yaşında 22 numara giydi ve tam oldu sakın ayağına büyük gelen birsey almayın ayağını kavramali . Terlik ve ayakkabı da şuan 1.5 yaş 23 giyiyor ♡ vicco kalıbı bir tık dar ölçü tablosu varsa ayağının ölçüsüne göre rahat alabilirsiniz.6 ay vicco kullandık çok rahattı şimdi onun rahatlığını hicbir ayakkabıda bulamıyor gibiyim