Mlndrdmn çocuğun gelişimine göre mama alıp almamasna göre erken başlatabilir. Sadece mama alan bebek 5. Ayda, mama+anne sütü alan brbek 5.5 ayda, sadece sanne sütü alan bebek 6. Ayda başlamalı genel kanı bu şekilde. Erken başlamak iyi olmaz inanmayın bebeğin bağırsaklarını yorar ve ilerde yeme reddi oluşturabilir acee etmeyin bi ömür sürecek süreç için anne sütünü feda etmeyin