Kizlar oğlum 13 aylık. Yürüme arkadaşıyla bi güzel yürüyor, koltukta sıralıyor, cesaret edip ellerini bırakınca bir adım atıp düşüyor ama ellerinden tutunca hiç yürümek istemiyor. Bunu yaşayan var mı? Çevremde nerde görsem o ayda çocuklar tut elimden yürüyelim diyor hep, benimki mi ters anlamadım 😁