TeomaninAnnesi Oglum saat 4 5 te uyanıyor. Dayanacak gücüm kalmadı artık. Bu kadar erken kalkmak beni mahvetti. Uykusunu nasıl uzatabilirim lütfen tecrübeli anneler yardim edin😔😔
gulsun-36 TeomaninAnnesi odanız çok aydınlanıyor mu acaba benim bebeğim 12 aylık gerçi ama anlamsız şekilde bir hafta boyunca 6 da kalkmaya başladı normalde 8 den aşağı kalkmaz karartma perde çektim odaya o zamandan beri 8 de uyanıyor bence ışıkta etkisi olabilir artık hava erken aydınlanıyor. Eğer ki başka bir sorunu yoksa tabi belki haftasına göre atak dönemimde de olabilir öyle olunca da bir süre sonra kendiliğinden geçiyor
defnemomm_ Kaç aylık küçük mü, bende bir aydır sabah 5 oldumu uyanıyor tamamen naparsam da uyumuyor geri. 3 aylık olucak bir iki güne🥱🥱😭😭😭😭
TeomaninAnnesi defnemomm_ yarin tam 120 gunluk olacağız. 4 ay bitti ama bende bittim. Gunduz uykularimiz da yok ki. Maks 40 dakikA uyuyor. 😔😔
TeomaninAnnesi gulsun-36 siyah fon perdeleri çekiyorum ama yeterli olmuyor galiba ince geliyor anlamadim. Agrisi sızısı olsa gülücükler atarak uyanmaz diye düşünüyorum cok şükür bi sıkıntısı yok ama 4te 5te kalkmak beni mahvetti. Ataktan olsun keske gecici oldugunu bilmek bile motive ediyor insanı 😔😔
beyzanuro Bende ne olursa olsun yataktan 7ye kadar hiç almıyorum mızmızlanıyor konuşuyor oynuyor vs uyandığı gibi hiç ışık yakmadan kundak yapıp yeniden yatırmayı deneyin bir kaç gün bizde bu şekilde uyandık ben bunları uyguladım
TeomaninAnnesi beyzanuro en fazla 5dak oyalanır kendi kendine.sonra basıyor yaygarayı. Kundagida denedim ama kıyametler koptu😔😔