nbanba Sütüm çok hızlı geliyordu bazen. Gece uykuya geçiş yapamıyordu bende biberon ile mama veriyordum. Şimdi hiç emmyor uccgundur ağlıyor mecbur mama veriyorum . Nasıl geçecek bu meme reddi çok üzgünüm.
zeykan1 nbanba benim kızımda saat 7den aşkam 1 e kadar memeyi kabul etmedi hep agladı çareyi arabaya inip gezerek emzirmekte bulduk farklı yontemler deneyebilirsiniz