Merhaba anneler kızım 1 yaşından itibaren arabada sürekli kusuyor yarım saatten fazla suruyorsa yolculuk çok kotu oluyor ve kusuyor bant denedim ise yaramadi arabaya aç bile bindirdim bu sefer daha kötü oldu midesinde yemek olmadığı için böyle sarı tukuruk gibi şeyler cikardi hep çocuğun pesiran oldu Çubuk kraker gibi şeylerde bı işe yaramiyor bu durumu yaşan anneler nasıl çözüm buldunuz bunun ilacı var mı gercekten kızım perisan oluyor