begonviller artık önüne gelen çocuk gelişim okuduğu için atanmak biraz zor diye biliyorum hele iki senelikler veya açıklar daha zor kaldı ki dört senelikler zor atanıyor birde okuduktan sonra devlete atanamazsanız özeller de bakarsanız genç ve dinamik öğretmen arıyorlar çoğu lise mezunu alıyor onu da öğretmen yardımcısı adı altında tutuyor okumuşa gerek duymuyor yani benim şehrimde bu şekilde konum ankara şahsi fikrim sağlıkla ilgili bir bölüm okuyabilirsiniz önü daha açık geliyor bana