Kızlar hiç duydunuz mu bu sözü bir kocanı bir çocuğunu övmeyeceksin😅Gerçi buraya çocuğumu övmeye gelmedim; ama öyle anlayanlar da olabilir. Konuya geleyim hemen. Zorunlu sezeryan ile kavuştum yavrubalıma çok şükür; 2890 doğdu ve hastaneden çıktığımızda 2800 dü. Bana sürekli et sulu çorba iç; et sulu yemek yap sezeryan yaraların çabuk iyileşsin dediler. Ben de o gün bugündür özellikle çorbalarıma katmaya çok gayret ettim; sezeryan yaralarım iyileşmiştir inşallah 😅Ben bebeğime olan güzel etkilerinden bahsetmek istiyorum. Çok hızlı kilo aldı, şu an 5 ay 23 günlük 8kg boyu 68cm, anne sütüyle besleniyor, maşallah boğazlı bir bebek ☺️Hiçbir aşı yan etki yapmadı çok şükür; en son nimenrix yaptık; korktum ateşlenirse falan diye elhamdülillah bir sıkıntı olmadı. Tabi kış bebeği olduğu için soğuk algınlığı falan oldu ara ara. Hava falan verdim bazı durumlarda; ama elhamdülillah o zaman da hızlı iyileşti. Demem o ki emzirme döneminde yemeklerinize et, kemik, tavuk suyu mümkün mertebe eklemeniz, hem size hem de bebeğinize çok faydalı. İnşallah bu post faydalı olur sizler için. Kendinize iyi bakın şekerlerim 🌿🌿