CerenAyza 15 aylık her gece aynı sürekli uyanıyor ama sürekli. Emmiyprda açta değil sallayarak uyutuyorum ondan olduğunu düşünüyorum. Uyku eğitimi alacağım son çare :(
Bal38 CerenAyza eymende öyleydi sürekli uyanırdı artık uykusuzluktan ağlayacak hale gelirdim stres olurdum bende zamanla geçiyor o dönemlerde ayrılma kaygısı oluyor bebeklerde sürekli beni yanında isterdi gece ha bire uyanırdı odadan cıksam aglamaya baslardi
aysealb_ CerenAyza doğduğundan beri mi böyle , benim kızımın çok güzel uyku düzeni vardı son 1,2 aydır bozuldu geceleri devamlı uyanıyor 16 aylık
gngrozge bebitonunannesi_ doğdu doğalı gece uykusu sıfır bizimde 2 yaşında olacak sırf bu yüzden ikinci çocugu asla istemiyorum
Bal38 bebitonunannesi_ neden acaba yaa hiçmi uyumuyor bi doktora sorsaydınız eymende 22 ay 10 günlük şükür bizim uykumuz zamanla düzene bindi sabah 10 bucuk 11 gibi kalkar öglen 2 2 bucuk arasi uyur 5 5 bucukgibi kalkar gecede 12 gibi yatar