Khgs08 Merhaba ege ünide doğum yapanlar doğum sonrası kaç gün sizi yatırdılar hemen taburcu oldunuzmu yoksa birkaç gün gözlem altına aldılarmı aldılarsa niçin aldılar deneyimlerinizi yazabilir misiniz?
sibelturan Khgs08 sezeryan da birgün yoğun bakım da kaliyosun bebekle sen ayağa kalkıp idrarı yaptıktan sonra normal odaya geçiyorsun 3 gün tutuyolar
Khgs08 sibelturan benide normal yaptım 2 gün tuttular doğum sandalyesindede saatlerce beklettiler acaba benim ters bi durumummu vardı yoksa hepmi öyle gözetimde tutuyolar ondan sormak istedim