Kadifemsii esilamom02 üşür hasta olur diye mi korkuyorsunuz yoksa büyüklerin gece duş almak iyi değil demesinden mi etkilendiniz . Hasta olmaması için dikkat edin ısıyı araylayın giyimi ayarlayın . Onun haricinde bana hep gece duş iyi değil dediler ama mecbur kalınca yıkadım mesela ateşlendiğinde
Prematureannesi2 Oda ısısı iyiyse neden bise olsun banyo yapan bebek daha rahat uyur kolik bir bebeğim vardı ve doktor bize her krizinde banyo yaptırın diyordu rahat uyku çekiyor sonrasında
hazalla esilamom02 gayrimüslim bireyler böyle şeylere hiç dikkat etmiyor bizden daha dinamikler kaç kez gaz sancısı olan bebeğimi yıkadım aksi bir durum yaşamadım ha büyüklere kalsa olmaz ama sonuç hep pozitif bir uyku oldu😍