astb Arkadaşlar bebeğim 3,5 aylık yeni doğduğunda baya fazla emiyordu yarım saat-40 dakika kadar ama şimdi 5 en fazla 10 dk emiyor. Doyuyor mudur ya endişeleniyorum. Anne olmak bunu gerektirir. 🥲
aslisdiyebiri astb kaç saatte bir emiyi mesela o da önemli benim oğlum da 3.5 aylık hep 5dk emiyi ama saat başı emiyo
nnidua astb tek memeyi mi 40 dakika emiyo eğer aktif emiyosa çok fazla zaten ama aralarda çok duruyorsa uykuya geçip tekrar emiyosa normal