Nöbet tutan bütün annelere selamlar :) hanımlar bebeğim 8 ay 6 günlük . Uyku düzenimiz arada bozulsa da iyiydi ama şuan çok kötü . Gece bile 2 saate bir uyaniyor ve uyurken bile oradan oraya dönüyor , emekleme pozisyonuna falan geçiyor sürekli . Gerçekten yoruldum . Netten bakıyorum bı site atak haftası diyor biri yok diyor anlamadım ben bu işi . Ataktan mi böyle neden böyle ? Yaklaşık 2 haftadır düzen falan kalmadı . Bu aylarda olan ve aynı seyi yaşayan var mı ya :(