sevdaa044 vücudunu da kontrol edin mümkünse bez değiştirirken falan komple bi soyun bakın , simdi uyuyosa sabah bakın, ellerini kollarını ayaklarını bacaklarını sırayla minnak minnak hareket ettirin nerde izin vermez sızlanırsa orda ağrısı hassasiyeti olabilir, çok şükür 40 cm fazla bi yükseklik değil neyse ki yorumlardaki belirtiler olmadıysa ilk endişe etmenize gerek yok annelik içgüdüsü sonucta bi anormallik olursa zaten hastaneye götürürsünüz ama ağlaması kısa sürdüyse ve normal haline döndüyse korkulacak bişey yoktur inşallah