defnetugce araları tam 17ay, kıskançlık falan yaşamadık, küçüğü 10 aylık artık birlikte oynuyorlar, hemen hemen aynı şeyleri yiyorlar, bazen küvete su doldurup aynı anda yıkıyorum, birlikte çok güzel vakit geçiriyorlar, yaş farkı çok az olduğu için hani zevkleri de ortak sayılır, oyun kurduğumuz zaman ikisi de eğlenebiliyor ya da bir çorba yaptığım zaman ikisini de aynı anda yedirebiliyorum, yaş farkı arttıkça aynı bu arkadaşlık diyaloğu olmuyor, kardeş gibi büyüyorlar, ama şu an hem arkadaş hem kardeşler, ikisi de çok mutlular, sadece bu hikayede yanan ben oldum, onlar hâlinden memnun 😂 onların ikisine çok güzel yetiyorum ama kendime yetemiyorum, zaten annelikte fedakarlık demek. Her zaman biraz uykusuz biraz yorgunum ve evim toplanmiyor 😄 ama onların ikisinin mutlu olması bana dünyalara bedel ♥️