8 buçuk aylık oğlum geceleri asla uyumuyor benide uyutmadı. Son 3 gündür baş ağrım geçmedi. Ne ilaçlar içtim. Midemde bulandı, halsizlik.. çok kötü oldum yorgunluktan. Bana yardım edecek kimsemde yok. Oğlumun sanırım üst dişleri çıkıyor inanılmaz huysuz. Gündüz ağlıyor gece ağlıyor.. en sonunda acile düştüm😞 kadın doktorda gördü halimi hemen anladı, iğnemi yapıp bana birde ilaç yazdı bunu iç sen dedi .. eve geldim verdiği ilaca baktım kas gevşetici vücut rahatlatıcı… kadın resmen anladı beni bir bakışta..off off.. çok seviyorum oğlumu ama annelik çok zormuş…