Feyzam_12 lise 1de okulda telefonumu yakalamışlardı, dönem sonuna kadar vermicez dediler. Ailesi gidenlerin ailelere veriyorlardı babamlara söyledim gitmediler hem derslerine odaklanırsın iyi olmuş diye. Bende paramı biriktirip 2. El bi telefon aldım gizlice. Babam odaya girdi telefon elimdeydi hemen arkama sütyenin sırt bağlama yerine soktum meğer arkamda ki dolabımın aynasından babam görüyormuş hem rezil olmuştum hem mahvolmuştum kdlskmsnsm