Feyzam_12 Ben de alışveriş merkezinde yaşadım. Kendime bir şeyler bakarken baktım eşim yok, sonra ileriye doğru epeyce yürümüş. Hemen koştum yetişip eşimin koluna girdim. Adam “aman, aman!” dedi. 🤣🤣 meğer yanlış adamın koluna girmişim. Rezil oldum, çok utandım ya 🙈 özür diledim ama kıpkırmızıydı alev alevdi yüzüm 😂😂