Doğumdan önce gayet iyi oluyordum.
Doğumdan sonra az az olmaya başladım yaa ve aşırı ödemliyim çok canım sıkılıyor 🥺
Kırmızı soğan kabuğu duymuştum ama şuan yok.
Google baktığım da maydonoz çayı diyor onu da anlamadım nasıl olacağını 🤦🏻♀️
Var mı tavsiyeniz kızlar?